Přeskočit na obsah
Food Waste Institut LogoFood Waste Institut LogoFood Waste Institut Logo
  • Úvod
  • Aktuality
  • Praktické rady
  • Analýzy a studie
  • Články
  • Partneři
  • O nás
  • Kontakt
 Avada Accountant Demo
  • (555) 802-1234
  • Email Us
  • Úvod
  • Aktuality
  • Praktické rady
  • Analýzy a studie
  • Články
  • Partneři
  • O nás
  • Kontakt

Post Cards

Předchozí Další

Post Cards

  • 19. 9. 2024Aktuality

    Pozvánka na studentský workshop agentury JIC na Mendelově univerzitě

    JIC je inovační agentura, která se věnuje podpoře podnikatelů i lidí s touhou podnikat. Společně se špičkovými specialisty a zkušenými podnikateli poskytujeme poradenství, jak začít podnikat, a pomůžeme i se sháněním prostor a financí. Na JICu jsme pevně spojeni s jihomoravským ekosystémem. Najdete mezi námi podnikatele, experty a specialisty i důležité členy národních i mezinárodních sítí.

    Číst dále
  • 16. 9. 2024Analýzy a studie

    Analýza chování amerických domácností při hospodaření s potravinami během pandemie

    V roce 2020 celý svět zachvátila pandemie onemocnění covid-19, která následně podnítila značný zájem o odolnost potravinových systémů ve Spojených státech a dalších zemích. Stranou všeobecné pozornosti ale zůstal poslední článek potravinového systému – jednotlivé domácnosti.

    Číst dále
  • 11. 9. 2024Aktuality

    Prezentace Food Waste Institutu na půdě Svazu obchodu a cestovního ruchu

    Na Mendelově univerzitě v Brně vznikl Food Waste Institut (FWI), jehož cílem je poskytovat ověřené a srozumitelné informace o plýtvání potravinami, praktické rady, jak mu předcházet, a pořádat debaty a vzdělávací programy.

    Číst dále
  • 9. 9. 2024Analýzy a studie

    Jak řecké domácnosti přistupují k problematice plýtvání potravinami?

    Předcházení vzniku potravinového odpadu je celosvětově naléhavou politickou prioritou. Řada studií prokázala, že ve vyspělých zemích jsou domácnosti hlavními producenty potravinového odpadu v celém potravinovém řetězci a jsou zodpovědné za zhruba polovinu vyhozených poživatelných potravin.

    Číst dále
  • 4. 9. 2024Aktuality

    Obchody a restaurace se přidávají k boji proti plýtvání jídlem

    Obchodní řetězce ke zlevňování potravin stále častěji vede nejen snaha zboží prodat, ale také omezit plýtvání jídlem. Některé nově zřizují i speciální stojany pro výrazně zlevněné ovoce a zeleninu, které už nejsou v původní kvalitě, ale zároveň je nechtějí vyhodit. Část zboží dávají potravinovým bankám nebo je zpracovávají do dalších výrobků.

    Číst dále
  • 2. 9. 2024Analýzy a studie

    Studie zjistila, že většina obyvatel amerického venkova kompostuje potravinový odpad

    Vzhledem k tomu, že množství potravinového odpadu v posledních letech stále narůstá, zaměřuje se pozornost na snahy o jeho eliminaci už na úrovni domácností, kde v zemích s vysokými příjmy vzniká značná část potravinového odpadu. Vzdělávání spotřebitelů a infrastruktura pro kompostování v domácím prostředí může přinést přínosné výsledky pro venkovské regiony, kde mnoho domácností již kompostuje nebo se k tomu chystá a kde jiné možnosti nakládání s potravinovým odpadem nemusí být tak životaschopné.

    Číst dále
  • zachraň jídlo
    27. 8. 2024Aktuality

    Zachraň jídlo a ušetři

    Lidé mají další možnost, jak nakoupit a ušetřit. Obchody nabízí zboží před expirací s mnohdy markantními slevami.

    Číst dále
  • 26. 8. 2024Analýzy a studie

    Opravdu si musíme kupovat tři kusy, abychom následně jeden vyhodili?

    Přestože jsou maloobchodní prodejci zodpovědní pouze za poměrně nízký podíl potravinového odpadu, nepřímo přispívají k plýtvání v dalších fázích potravinového řetězce. Za hnací sílu plýtvání potravinami se považují běžné marketingové praktiky, jako je stanovení cen výrobků, jejich umístění v rámci prodejny, zajištění vysokých estetických standardů, poskytování velkého množství výrobků v kteroukoli denní a roční dobu a také distribuční dohody. Vzhledem k nedávnému posunu hodnot spotřebitelů směrem k vyšší úrovni udržitelnosti sklízejí tyto praktiky stále častěji značnou kritiku ve veřejné diskusi.

    Číst dále
  • 19. 8. 2024Aktuality

    Podspotřeba, nový trend na TikToku

    Naučme se kupovat jen to, co sníme, a sníst jen to, co potřebujeme.

    Číst dále
Předchozí567Další
Od tomas.stancl@directive.cz|2024-02-15T14:27:18+01:0015. 2. 2024|Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Post Cards

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookXLinkedInE-mail

O autorovi: tomas.stancl@directive.cz

Food Waste Institut LogoFood Waste Institut LogoFood Waste Institut Logo

FOOD WASTE INSTITUT, z.s.

Jak zastavit plýtvání potravinami? Klíčová je změna myšlení.

Zemědělská 1665/1,
Černá Pole, 613 00 Brno

O plýtvání potravinami

  • Úvod
  • Aktuality
  • Praktické rady
  • Analýzy a studie
  • Články
  • Partneři
  • O nás
  • Kontakt

© 2025 • Všechna práva vyhrazena FOOD WASTE INSTITUT, z.s. • Designed by DIRECTIVE

Nahoru
Page load link
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}